POLITICA DE RETUR

Returul se face exclusiv online

Toate produsele comercializate online de catre Shamballa Crystals sunt supuse conditiilor de garantie in conformitate cu legislatia in vigoare. Cumparatorul, poate returna produsele Shamballa Crystals, achizitionate la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, in baza unei notificari scrise in prealabil. Str Ceahlau nr 14 bl29 scB et4 ap82 interfon 28 sector 6 Crangasi, Bucuresti.

Va rugam sa trimiteti coletul DOAR insotit de o notificare transmisa pe e-mail: contact@shamballacrystals.ro

Cum transmit notificarea de retur? 

Trimite-ne un e-mail care sa cuprinda urmatoarele informatii:

– nume si prenume Cumparator

– numar comanda (trecut pe factura pe care o primiti pe e-mail. De aceea, asigurati-va ca adresa pe care o completati atunci cand plasati comanda este trecuta corect)

– numar de telefon

– contul IBAN in care se vor returna banii. Contul IBAN trebuie scris in corpul e-mailului, nu acceptam poze dupa documente bancare sau dupa alte documente personale sau oficiale. 

Pentru o procesare eficienta a returului NU TRIMITETI contul IBAN in colet scris pe foaie, ci prin e-mail impreuna cu celelalte informatii enumerate mai sus.

– denumirea produselor returnate si numarul de produse din fiecare sortiment.

– motivul pentru care doriti sa returnati produsul (Optional)

Produsele vor fi returnate printr-o firma de curierat la sediul din Bucuresti, neutillizate, in stare perfecta, ambalate exact cum le-ati primit, insotite de un document care sa ne ajute sa identificam coletul (copie dupa factura primita pe e-mail, sau numele pe care este inregistrata comanda, numar de telefon), obligatoriu in ambalajul in care le-ati primit. In caz contrar, ele vor fi reexpediate clientului. 

Comanda pentru curier o plasati dvs. la orice companie doriti (exclus Posta). Va rugam sa nu trimiteti coletele fara un element scris de identificare in interior, acestea nu pot fi identificate si nu pot fi trimise la plata pana la primirea unor noi informatii de identificare de la client (de exemplu denumirea expeditorului de pe AWB, produsele comandate, numarul comenzii de pe factura primita). 


CUM SE PROCEDEAZA IN CAZUL RETURULUI SI CINE ACHITA CONTRAVALOAREA RETURULUI? 

Ambalati corespunzator intr-un singur colet produsele pe care doriti sa le returnati. Asigurati-va ca ati pus in colet toate accesoriile, daca este cazul. Nu vom accepta returului unui produs caruia ii lipsesc accesoriile, care are urme de purtare, este murdar sau deteriorate. In cazul cristalelor, sa fie sparte. In caz contrar returul dvs nu va fi acceptat.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face, in cont, in termen de maximum 14 zile de la receptionarea coletului retur. Nu acceptam colete trimise cu valoare ramburs sau cu plata transportului la noi! Returnarea banilor se face intr-un cont bancar, clientul fiind obligat sa ne comunice in scris contul bancar (IBAN) in care doreste returnarea banilor si titularul acestuia.